en härlig fredag.

efter en udda men väldigt rolig torsdag så är de äntligen fredag igen.

jag sprang runt på jobbet igår och fixade med inköp av mat, sprit och andra trevligheter. åt en urtrevlig lunch med en kollega till mig, AC. efter de var de bara att bege sig i väg till körskolan för att för första gången köra på mototväg. det var en helt underbar frihetskänsla. å herre min gud va duktig jag var, jag tror jag kommer att klara uppkörningen första gången. å de trodde min körlärare också, de kändes så skönt att höra det.

den fortsatte med att efter en dusch åka till jobbet igen för att med arbetskollegorna äta och sedan gå på konsert, närmare bestämmt Cesars på Nallen. förbandet var inte så bra men när Cesars kom igång var de helt plötsligt värt sina pengar även om jag inte är deras största fan.

vi fortsatte kvällen på 1900, men jag var tröt och hade därför ingen ork eller lägtan vidare till OBaren så jag fick med mig två fin fina killar hem. tack för en trevlig taxi killar!

solen strållade in genom fönstret när jag gick upp, livet känns med enns så mycket bättre.
sitter nu på jobbet efter att jag plockat undan allt efter igår och ska snart gå igen. för jag ska nämnligen på ett "förutsättningslöst möte" för ett annat jobb. jag har än inte bestämmt mig om det är bra eller dåligt men charmen och arbetsviljan är påslagen så håll i hatten för här kommer jag.  

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0