en hyllning till en mycket god vän..

jag måste passa på att sprida vidare detta.

jag vill här och nu med stående ovationer hylla en kär vän för hennes underbara bedrift, eller vad jag ska kalla det.
underbara Tove har dejtat BlondiBellas kille!

haha, nu vill jag då veta vad som gick snett i denna killes huvud. hon är en riktigt cool tjej, med tatuering, baseboll keps och så cool och blandad still, medans hennes motståndare är blond, använder lösnaglar och gillar kladdiga, blänckande läppglans.

bloniebella 
tove

jag hejar på Tove och står bakom henne i en fajt!

Kommentarer
Postat av: Desiré

Go Tove!! Bondinbella är ju ine sådär jävla spännande va

2008-04-04 @ 22:25:07
URL: http://desireengstrom.blogspot.com
Postat av: tove

haha. tack frida vad du ar sot!
arligt o veta att ja har nagra bakom mig om dte blir en catfight vid svampen i sommar!

2008-04-07 @ 14:48:29
URL: http://toveunderytan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0