livet är bra jävla surt.

vad är de som har hänt, vem är så nedrans arg på mig att han bestämmer sig för att göra mitt liv till ett ända stort skämt?

allt börjar med att jag inte får behålla mitt jobb, känns riktigt tung. det är liksom lite svårt att få ett jobb man trivs med.
jag är nog lite för nyfiken för mitt eget bästa, jag vill ha ett jobb där jag får nya utmaningar, jobba övertid, slita och lära mig hur mycket som helst. men utan utbildning är de ingen som vill satsa på mig. jag gillar Manpowers reklam!

det fortsatte med en bomb i brevlådan när deklarationen slog ner, restskatt! jätte roligt, man blir ju så glad.

och allt fortsatte idag med att jag glömmer min plånbok hemma och någon gång under dagen tappar mitt busskort! vill flika in med att det var ett terminskort för ca. 1300 kr.

utan jobb, med restskatt och nu 1000 spänn på ett nytt busskort känns ganska tungt till sommaren.

någon som hör något om ett roligt jobb, hittar ett busskort eller kommer på något sätt att slippa restskatten så skriv gärna till mig. hjälp en kompis i nöd.


Kommentarer
Postat av: Desiré

Ingen bra dag hörrdu. Men jag kan lova dig att allt ordnar sig. Det gör det när man är bra. Så är det bara. =) pussss

2008-04-17 @ 12:23:34
URL: http://desireengstrom.blogspot.com
Postat av: dykaren

Hej vännen!
Låter som du behöver lite uppmuntran! Är hemma i stockholm i 2 veckor och tycker vi ska ses över en fika nöästa vecka! vad säger du?
kram tove

2008-04-18 @ 08:30:57
URL: http://toveunderytan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0