solig fredag.

nu var det ett tag igen sedan jag skrev och de känns som om jag är lite tom på roliga händelser.
alla bloggare jag följer råkar ut för jättekonstiga saker som brinnande varuhus och naken i provrummet, folk somblandar ihop folk och sen försvinner in i skogen. men jag tycks vara imun för sådana saker. det ända jag kriver om är de underbara vädret och att jag snart tar körkortet. ska förövrigt köra upp någon gång (förhoppningsvis) under vecka 24. usch så nära det kom, men nu ska det göras.

jag fick i alla all veckans citat igår. vi satt på en uteservering och snackade barn, ena kille har precis blivit pappa.
jag drog då min pappas senaste underverk, att de var tvungen att göra det via provrör.

".... och sen fick pappa göra sitt i en plastmugg."

det verkar tyvärr inte vara bättre än så nu för tiden.

jättekonstigt inlägg men vad gör man? :-)

trevlig helg om vi inte hörs. kram F

Kommentarer
Postat av: Desiré

Ja!! Jag ringer dig med mina studentpresentsbekymmer!! Hörs senare idag puss

2008-04-25 @ 12:41:18
URL: http://desireengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0