vit sparris skall tydligen vara en hit

en helt underbar tisdag. om alla mina tisdagar kunde vara så här skulle jag var hur lycklig som helst.
allt började med en ganska så skön morgon fortsatte med en mindre rolig dag på jobbet.
det fortsatte starkt med en grymt kul körlektion där jag panikpromsade i 70 kilometer i timmen på en busshållplats. alla trodde jag var dum i huvudet vilket jag också skulle tycka om de inte var så att de stod södermalmsbilskola över hela bilen.

efter det så fortsatte färden till strandbyggan för en flaska rosé och en champanjedrink i solen med sanna och tove.
helt underbart att sitta i solen och snacka massa skit.

sen blev vi bjudna på middag hemma hos sanna. räkor med ost och aioli med vit sparris eller som vi tyckte var roligare att säga whit asparagus...hahaha. jätte roligt.

nu fortsätter kvällen med jordgubbar och grädde, godis och lite mer vin skulle jag säga.

xoxo F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0