nu är de på riktigt.

jag har nu under några veckor försökt att träna lite bättre men framför allt äta bättre. strunta i snask, och oviktiga kolhydrater å bla bla bla. you know the deal!

jag (som i snitt ålder på 36,7 år enligt vuxenpoang.se) fortsätter att samla vuxenpoäng genom att 1: prenumerera på LagaLätt 2: tog en veckomeny bestående av 95% grönsaker rakt av.

igår bjöds det på lax med gurk och avvocadosallad, jag var skeptisk men kan definitivt rekommendera den.



jag har aldrig varit beroende av träning, jag har alltid älskat det med ett inslag av hat men aldrig känt den här beroende känslan som alla pratar om.

de senaste dagarna har jag gått till jobbet, av 2 anledningar. främst för att jag inte riktigt känner att ett busskort för 700 kr passar in i min budget denna månad men också för att då ytterligare dra träningsbiten ett extra steg.

nu har de hänt grejer, imorse kunde jag nästan inte bärga mig. jag bara längtade ut i duggregnet för att gå till jobbet.
likaså härom dagen när jag lått irriterad över arbetssituationen var fast bestämd att ta en löprund när jag kom hem gick istället hem i regnet och kände hur alla problem var som bortblåsta.

kan jag ha blivit beroende av träning? idag frågade jag till och med en kille på jobbet om han ville ta en promenad på lunchen. det blir dock ingen för han hade mycket att göra innan vi idag ska få vårt alldeles egna träningspass på jobbet. vi ska möblera om.


jag har dessutom varit på studiebesök på SATS som ligger väg i väg med mitt jobb samt ett litet besök på Eriksdalsbadetsgym. 

nu är det på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0