ny dag, nya tag

hello everyone.
idag är det en ny dag och nya utmaningar, ja eller utmaningar å utmaningar men jag hoppas att stötta på nån.

jag har börjat läsa kartin schulmans blogg. det kan vara för att jag lyssnar på henne nu under sommaren på mix megapol när jag går till jobbet. jag har alltid haft en bild av henne att hon ska vara så dryg och elak. men jag måste säga att om man släpper garden och öppnar lite fler sinnen och inte tar henne för given så blir man lite överraskad. jag delar dock inte alla hennes åsikter.

hon har dessutom börjat träna ordentligt nu i måndags och jag har hackat på. jag har iof redan hållit på ett tag men med lite upp och nedgång under semestern, men nu är det ett nytt vit blad med katrin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0