ur fas och inte så taggad

jaha, mitt nya hälsoliv höll i sig typ två veckor och nu banar det sakta med säkert utför. nån kakbit där lite ost här å några små bitar godis kan väl inte skada. jag går fortfarande till jobbet men det är också de enda jag gör.

fy skäms på mig!

jag ska å andrasidan provträna på SATS idag men jag kunde lika gärna låta bli så otaggad jag är.
jag låg hemma igår efter jobbet, tittade på du blir vad du äter och bara våndades att jag kommer bli så om ett litet tag. när jag reste mig i pausen såg jag en kille på innergården som precis stretchat klart och ännu mer ångets la sig som ett mörkt moln över mitt huvud. en gnutta taggning infan sig snabbt i min kropp men dog precis lika snabbt när jag såg att de hade börjat mörkna ute.

så nu sitter jag här, äter lite godis och funderar på att gå med i Aftonbladets viktklubb. jag vet inte vad man får för de lilla man betalar men jag hoppas på lite mer motivation.



Kommentarer
Postat av: Pillan

"så nu sitter jag här, <b>äter lite godis</b> och funderar på att gå med i Aftonbladets viktklubb" Haha, klockrent gumman!

2008-08-20 @ 23:25:42
URL: http://pillllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0