fröken?!

idag sprang jag ett litet ärende till en kollega på jobbet. hon skulle ha lunch med några kunder och behövde mat. sagt och gjort, jag sprang iväg i mina klackar och den lilla svarta. jag beställde och väntade.

när jag nästan var framme  vid jobbet igen insåg jag att jag bara fått 6 sallader fast jag hade bett om 7 st. så jag vände snällt för att hämta den andra. när jag kom dit blev killen alldeles förskräckt, bad så hemskt mycket om ursäkt jag behövde inte ens betala den 7:de salladen.

när han kom ut igen med salladen så bad han återigen om ursäkt och kallade mig så fint för fröken.
chockad över den fina komplimangen trippade jag över gatan igen i mina klackar.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Gud så snällt av herrn att kalla dig fröken, jag har en perfekt bild av dig i huvudet då du trippar över gatan i din perfekta utstyrsel och balanserar sju sallader, en liten bree från desperate ser jag framför mig. =) Själv så blir jag kallad tant i kassan och jag tycker inte om det, inte ens lite. ;)

2008-06-18 @ 21:24:36
URL: http://pillllan.blogspot.com
Postat av: Desiré

Nu har du fulländat din image. Totalt!

2008-06-19 @ 11:02:20
URL: http://desireengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0