45 min. på World Class

hur kan träning vara bra för kroppen?!
jag har ont, ja eller ont kan man väl diskutera men benen känns som stockar.
varför släppar jag min tunga träningsväska till jobbet för att sedan i 45 minuter kämpa livet ur mig.
ta med den ännu tyngre väskan hem. jo allt för att slippa bada i vassen i sommar.

jag har tänkta att starta ännu ett projekt med min träning för att lyckas med ännu bättre resultat. tack vare min underbara personliga coach, juana. så lyckades vi med resultat inför korsikaresan. på bra 23 dagar.

så vem vet, snart kommer de kanske lättklädda bilder så vi alla kan följa resultatet! ...ahh, nej men en utförlig beskrivning kanske ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0