elaka människor.

jag satt precis och läste lite på aftonbladet och expressens hemsida, 
ni vet som en daglig morgonrutin.
när jag skrollar ner längs expressens sida ser jag något som får mina ögon att 
poppa ut ur ögonhållorna.
"Ger ut Björn Gustavsson  telefon nr" - wow tänker halva sveriges befolkning direkt.

jag tycker att denna så kallade PR-kupp är fruktansvärd, hur kan det vara en PR-kupp?

jag vet inte med er men jag skulle kunna lämna min kille för honom, ja eller nej kanske inte riktigt men han är riktigt snygg. ja, eller de är han egentligen inte heller men han är söt och tackvare hans självsäkerhet så blir han så mycket coolare!!

men jag har också förstått att han har hur mycket som helst att göra. han gick från noll till hundra över en natt, och han förtjänar alla anklagerser för att var ett underbarn. 

men det här ska nu alltså vara en PR-kupp, inte för att han behöver det utan utan för att ett humorprogram i P3´s räkning. de hoppas på att locka fler kvinnliga lyssnare.
det är alltså bara en utav anledningarna, den andra är att två av meddlemarna i programet är nära vänner med Björn och har blivit stötta av hans framgångar. vad är de för kompisar om man gör så?!

om programet behöver hänga ut en kändis för att få fler lyssnare tycker inte jag att programet verkar vara tillräkligt bra och att man istället ska överväg att lägga ner.

därför uppmanar jag alla att inte lyssna på det nya progranet "Eru Edgy" i P3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0