en tanke:

jag träffade min kära vän Sanna igår, vi tog en fika på 2 timmar för att hon sen skulle köpa en röd stege. hon ville ha bärhjälp men de slutade i att jag bar den hela vägen hem till henne.

vi hade lite dötid innan vi skulle skiljas åt så vi tog en fika till och då kom en konstig tanken att ta del av vår diskussion.
vi hade tagit en varsin chokladboll:

F: - den där var inge god!
S: - det är förlite havregrin i
F. - nej, förlite smör, eller salt. den smackar inte choklad.
S: - det var ingen bra negerboll.
F: tyst och fundersam....
F: - varför sa du så? det heter ju inte de.
S: - jag vet inte, man sa ju så förut.
F: - men det är ju inte gjort av negrer, den är ju gjord av choklad. därför chokladboll.
S: - ja jo, de e ju sant.

efter att vi tillslut kommit fram till att de heter chokladboll fortsatte vår diskusion i någonting annat, antagligen inte viktigare än föregående ämne.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är knäpp!! Vi måste fortsätta negerbollsdiskussionen, du har missuppfattat det där....

2008-03-05 @ 00:48:39
Postat av: Juana

haha... :D

jag åt frälst negerkaka på ett dop härom veckan. den ni!

2008-03-05 @ 11:54:42
URL: http://juanajuana.blogg.se
Postat av: Frida

ja juana jag såg de. lika konstigt de, för så vitt jag vet används inte neger som en bakingrediens. tokiga människor som kommer på så konstiga saker ;-)

2008-03-05 @ 13:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0