ett slag för jämställdheten

just nu sitter jag å pluggar till de jävla teoriprovet och har precis "tentat av fordonsdelen". helvetes*jävla*skit, ungefär så bra gick den delen.

då passar jag på att slå ett slag för jämställdheten:
"det är ju ändå inte jag som ska laga skiten när den går sönder" (bilen alltså)

ledsen alla femenister där ute, men tyvärr så är fallet. jag är så fullkomligt ointresserad av bilar å motorer. bara jag vet hur jag kör behöver jag väl inte veta hur den kör?! 

jag vill passa på att ge Anjas mamma en eloge!
hon och hennes vänninor (pga åldern) har gått en fordonskurs. så nu när bilen ska lagas eller besiktigas så är de hon som sköter de. när männen i verkstaden försöker lura henne, för inte kan väl hon något om bilar. sätter hon dem på plats. sånt gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Desiré

Bra där!! männen ska sjävklart laga bilarna åt oss...thats just how it is.

2008-03-11 @ 14:01:03
URL: http://desireengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0