min rätt som stolt storasyster.

jag har fått utökning i min syskonskara, en liten tjej. hon heter Ella och är nu ett år och två månader. hon är ju så lik mig och så förbannat söt att folk inte kan ta ögonen ifrån henne.

när Anja en dag tar en fika med en kompis till henne så kommer de fram en tjej till Anja och ber henne att ta med Ella för en provfotografering för ett modelljobb för Lindex. efter tvekan och övervägan så går de dit och liksom alla andra faller de pladask för Ella. detta resulterade i att de använde Ella i fler sammanhang en de som var tänkt från början.
hon kommer nu att synas i katalogen, på bilderna i butiken och på bilderna på stan, de "kikade" till och med en kille för att de tyckte bättre om Ella.

här är en utav de bilder som kommer att användas.
image2

Kommentarer
Postat av: Desiré

Gud vad kul! Jag kommer ju hålla full koll på LIndexreklarmerna från och med nu. Du måste vara sjukt stolt

2008-03-07 @ 16:48:40
URL: http://desireengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0