rosenrot för hela slanten.

efter en efterlängtad helg är nu veckan i full rullning, igen! tar de aldrig slut?!
har någon sett reklamen med mannen som alltid slår av veckarklockan, å så en dag får han sova vidare. han är nu pensioner, kan den vara för Länsförsäkringar? rätta mig gärna mina reklamkollegor om jag har fel ;-)
ni kan inte tänka er hur mycket jag längtar till den dagen. jag tror ärligt talat att jag är grå i ansiktet när jag kliver ur sängen. sover 7-8 timmar varje natt och om jag inte är uppbokad gå jag hem och sover 4 timmar för att sen gå och lägga mig igen vid ca. 23.30. kan någon säga mig varför jag sover så mycket och de värsta är att livet är snart slut.

igår under en sen men väligt trevlig middag med min familj så berättade min kära bonuspappa att han hade planer för resten av sitt liv som, lyssna noga nu: han räknade i semestrar!!
hur jobbigt blev inte de när han helt plötsligt kläcker ur sig att om 29 semestrar är du 50 år!

min kära mamma har tagit tag i mina problem och har införskaffat mig rosenrot i tabletform! man ska tydligen bli pigg och fokuserad. jag har nu blivit utsedd till testkanin för att se om detta stämmer, därför tänkte jag varje dag nu framöver raportera om mina framgångar.

dag 1: trött som vanligt!
dag 2: tröt, och träningen gick urdåligt!
fortsättning följer....



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tycker faktiskt du piggnade på dig allt efter att eftermiddagen gick och allt efter att mina berättelser om idiotiska gäster bara blev värre och värre.... Puss o tack för en mysig dag!

2008-03-03 @ 18:37:25
Postat av: Sanna

btw... har du ett piller att bjuda på?

2008-03-03 @ 18:41:09
Postat av: Desiré

Det är AMF my friend. Är nästan säker på det.

2008-03-03 @ 22:50:23
URL: http://desireengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0