40 poäng "Äktenskap och Relationer"...

... borde vara obligatorist när man går på gymnasiumet. förstå alla tårar och långa nätter de hade kunnat bespara mig.
jag har haft en del pojkvänner och skulle säga att jag har haft i alla fall 3 stora förhållanden. och inte tyckas jag har blivit bättre på de här i alla fall.

jag har en underbar kompis som precis har träffa en kille, falukorvskillen. och det är så roligt. hon brukar komma till mig med en massa frågor och jag tror att jag ger henne bra svar. men när jag kommer hem är det som att allt förnuft liksom flygger ur huvudet på mig och jag står där med stjärnor i ögonen och fåglar singlande runt huvudet och bara kan ingenting. det är väl som de säger, det är inte lätt att leva som man lär.

men vad är de som gör att vi inte kan kommunicera, är det för att han kommer från mars och jag från venus?


                                         2 hjärtan

Kommentarer
Postat av: Pillan

"Falukorvskillen"! Hahaha!=)

2008-05-09 @ 17:37:18
URL: http://pillllan.blogspot.com
Postat av: Desiré

Jag tycker verkligen att det där är en helt fantelitastisk idé. Förstå hur mycket lättare allt skulle vara då. Flörta med skolministern om den saken så kanske han kan rycka i lite trådar ;)
Tack föresten för alla goda råd. Du är bäst.

2008-05-10 @ 12:00:39
URL: http://www.desireengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0