alla som har körkort, vad är grejer?

alla där ute som har körkort och läser detta snälla svara på min fråga!

när jag är ute och kör, framför allt när jag kör med körskolan där de står över hela bilden: ÖVNINGSKÖR och SÖDERMALMS TRAFIKSKOLA. vad är de ni di inte fattar? jag vet inte hur många de är som ligger alldeles för nära bakom, trycker på i rumpan och skrämmer slag på än vid rondeller, filbyten och liknande?
jag har kört ett tag nu och skiter i alla puckon där ute, men även jag blir rädd ibland. 

man kan få böter av att ligga för nära utan att hålla avstånd men tyvärr är polisen dålig på att dela ut dem. men framför allt kan man hamna i en rejäl olycka.

tänk er för alla soppskallar där ute! ni har också varit nybörjare än gång i tiden.

                                        image14

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0