det är inte ofta jag kommenterar mitt yrke men det här är värt att nämna.

jag vet inte hur mycket tid och vikt ni lägger på reklamen man ser på tv:n eller på stan. men jag som har fattat ett intresse för denna uttrycksform har rätt och inte bara rätt utan också en skyldighet att ifrågasätta clas olssons senaste reklam.

deras tema har den senaste tiden genomsyrats av dominoeffekten, jag vet inte om ni förstår vad jag menar men de ställer upp en massa varor som ramlar på varandra, inte så rolig.

den senaste är nog värst av alla, titta gärna lite extra nästa gång du ser den.
trälimstuben ramlar på en vattenslang (som ligger ihop rullad) och efter en liten stund så sätts den igång och börjar spruta vatten! jag vet inte om jag än en gång måste påpeka att den inte på något sätt är igång. men de sprutar ut vatten och det i sin tur välter den vattentäta kameran.

vad ska man säga, kom igen!  


                                                                                    image19

Kommentarer
Postat av: Pillan

Förstå hur lång tid det måste ha tagit dom att ställa upp allt! Shit! Stackars dom med tanke på att resultatet är medelmåttigt.

2008-05-27 @ 00:33:50
URL: http://pillllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0