en helt ny vardag.

jaha, dag två på mitt nya jobb. gårdagen var ett ända pil med dator, telefon och installation av mig själv.
jag kommer på morgonen för att ta del av de verse plock och blir informerad om att det varje måndag vid 9.30 är veckomöte. VD:n som jag träffat under hela rekryteringen berättade om mig och vad jag ska göra. men bollar raskt över bollen till mig.

"-Frida, du kan väl berätta lite om dig själv."

o, jesus. helt plötsligt sitter 22 man och tittar intensivt på mig och vill veta allt om mitt liv och de ända jag kan kläcka ur mig är

"-hmm, ni får fråga."

efter mötet får jag min telefon och dator. datorn är verkligen inga problem, en helt vanlig mac, men telefonen.
den är så hajpad att om den hade ben kunde den lätt gå iväg helt av sig själv. det är en telefon i en handdator. 
jag förstod knappt hur man ringde och vi ska inte tala om smsa. kände mig helt plötsligt som mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0