en stor förändring på gång

eller jag hoppas det i alla fall, och jag hoppas att jag kan få med mig någon som hjälper mig genom detta. kanske helst av allt Johan eftersom han kommer att vara så nära. men vem som helst.

under lunchen pratade jag med en tjej på mitt nya jobb som håller på med någon detox/bantningskur och jag blev så inspirerad. jag vill också ha en snygg och fast kropp.

därför har jag nu från och med idag lagt upp ett matschema med klockslag och föda.
till lunch varje dag blir de small soppa och till middagen blir de kyckling eller fågel med bönor i alla former.

det ska magtränas och förhoppningsvis promeneras.

jag gjorde ett liknande projekt i september och de gick jättebra. tappade 2 cm i midjan på 2 veckor.
då var det mer vetenskapligt och kroppsligt nu är det vetenskapligt och mentalt.

detta är i förstahand riktat till Desiré och Pillan men självklart får alla som vill vara med. ta inte illa upp tjejer men ni verkar mest lättlurade ;-) haha, jag vill er bara väl.

så kom igen nu allesammans, vilka vill inte stå i vassen och bada i år?!


                                                     teds training

Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha, härligt tjejen! När jag vaknade i morse var min första tanke att jag måste ta tag i detta, äta sunt och träna lite. Jag har ju faktiskt aldrig tränat i mitt liv och ja, jag är lättlurad, I'm in. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, annars hade vi kunnat coacha varandra!

2008-05-14 @ 11:05:17
URL: http://pillllan.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Hej sis! Låt dig inte luras av fåniga dieter som inte funkar och löjliga tjejer med komplex och äckliga soppor. Du har redan en TOPPENfin kropp! (Om du vill kan du få hämta barnen ett par ggr på dagis vilket förr eller senare lär ge dig en härlig magsjukediet. De dieterna brukar ju funka bäst...)

2008-05-14 @ 11:11:37
Postat av: Desiré

vadå lättlurad ha ha. Jag har hållt på med det där med klockslag ganska länge förut. Funkar inte på mig..tror jag. I look the same. Men utrensing tror jag stenhårt på. Utan slagg är man ju definitivt snyggare.
MItt nuvarande mål är att träna två dagar i veckan. Det går sådär.
tack för peppen

2008-05-14 @ 14:21:16
URL: http://desireengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0