ett litet fri spel.

jag har verkligen ingen som helst aning om vad jag ska skriva om men jag liksom bara kände för det så de får bli ett jättekonstigt och sporadiskt inlägg.

kanske till och med en hälsning.

Thailand Tove, jag hoppas du läser detta. jag skulle vilja ha lite olikfärgade tyg/tråd armband. gärna flätade om du har lust och ork att ta med dig några hem till mig. glöm inte kvitto, eller de har dom säker inte men iaf vad de kostar så jag kan ge dig pengar för dem när vi ses.


jag kan också passa på å hälsa Desiré att vi har några signaler att diskutera när vi ses i eftermiddag.

inget mer vad jag vet. 

xoxo F

Kommentarer
Postat av: Pillan

Frida, du är ju never inne på fb längre, och eftersom du inte har ngn msn är detta bästa sättet att få tag på dig =P När ska vi göra din header då? =)

2008-05-22 @ 20:08:04
URL: http://pillllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0