vuxen vrs. fjortis

det här är hur kul som helst. 
på min förra arbetsplats så diskuterade jag rätt ofta hur vidare vuxen jag faktiskt är framför allt om man jämförde men Anna-Carin (en gammal kollega). hon trodde jag slog henne med hästlängder och nu fick jag de bekräftat jag borde vara 36,6 år.

tack pillan för att du äntligen hjälpte mig att hitta ett sätt att testa det på. jag var bara 8,3% fjortis och mycket äldre, det kanske är ett dåligt tecken?!

alla som vill veta hur de ligget till kolla på www.vuxenpoäng.com och www.fjortispoäng.com

Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha, du är ju en tant kära du!
36.6 år och bara 8.3% fjortis, det är nog dags att börja oroa sig då din slutliga siffra hamnar på 33.6 år. Vi får helt enkelt börja umgås du och jag så kanske det jämnar ut sig då jag var 26% fjortis! Haha. Puss&kram

2008-05-14 @ 12:20:14
URL: http://pillllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0